Naar content

Beat

Beat
Beat
Beat
Beat

Al meer dan 100 jaar dé hoorspecialist

Beter Horen (sinds 1910) is marktleider én de hoorspecialist in Nederland. We zijn onderdeel van Amplifon, de wereldmarktleider op het gebied van hoorzorg. Amplifon is actief in 22 landen en hanteert wereldwijd dezelfde visie; hoogwaardige en persoonlijke oplossingen vinden voor onze klanten. Specialisten over de hele wereld delen kennis met elkaar en zijn de motor achter het innovatieve karakter van ons bedrijf.
In Nederland zetten elke dag honderden medewerkers zich in voor de beste zorg en aandacht voor onze klanten. We bieden onze klanten de beste oplossing voor hun probleem door goed te luisteren en op zoek te gaan naar de werkelijke zorgbehoefte. Die aandacht werkt.

De geschiedenis van Beter Horen

Beter Horen helpt al ruim 100 jaar mensen met hoorproblemen. Klanten kunnen dus rekenen op een enorme ervaring op het gebied van hoortoestellen en aanverwante producten.
1910
1910
1910
1985
1985
1985
1996
1996
1996
2001
2001
2001
NU
NU
NU
  • 1910

    Geervliet Hoortoestellen

    Geervliet Hoortoestellen
    In 1910 werden er al hoortoestellen gefabriceerd door Pieter Geervliet. Doordat hij zelf doof geworden was en zich verbonden voelde met zijn lotgenoten heeft hij zich sindsdien ingezet voor mensen met hoorproblemen. Hij stond aan de wieg van het huidige Beter Horen. Als concurrent voor Geervliet besluiten de heren Karel Doornduin en Rob Werrelman in 1963 een hoortoestelbedrijf te beginnen. De eerste winkel werd geopend in Haarlem. Vervolgens werden er gestaag winkels geopend in Noord-Brabant en Limburg.
  • 1985

    Geervliet neemt Beter Horen over

    Geervliet neemt Beter Horen over
    Geervliet (hoofdkantoor in Amsterdam) neemt Beter Horen (hoofdkantoor in Dongen) over. In maart 1991 gingen de hoofdkantoren samen en vestigden zij zich in Nieuwegein. Tevens verdwijnt de handelsnaam Geervliet en heten alle winkels voortaan Beter Horen.
  • 1996

    Acousticon neemt Beter Horen over

    Acousticon neemt Beter Horen over
    Het in 1924 opgerichte Acousticon, met het hoofdkantoor in Doesburg, neemt Beter Horen over. Een jaar later verhuist het hoofdkantoor in Nieuwegein naar een nieuw te bouwen hoofdkantoor in Doesburg waar nog steeds het Servicekantoor is gevestigd. De handelsnaam Acousticon verdwijnt en alle winkels gaan verder door onder de naam Beter Horen.
  • 2001

    Overname Amplifon

    Overname Amplifon
    In 2001 is de overname van Beter Horen door Amplifon een feit. Hiermee is Beter Horen onderdeel geworden van een wereldwijde hoorspecialist waarbij kwaliteit en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Met een wereldwijd marktaandeel van bijna 10%, vertegenwoordigd in 22 landen en waar meer dan 11.000 medewerkers werken is Amplifon de wereldwijde marktleider. Amplifon - “Bringing sound to life”. Met de overname van de 26 Horen Nederland winkels én 111 medewerkers in 2004 werd Beter Horen een hoortoestelspecialist met een landelijk dekkend netwerk. Daar waar Beter Horen tot dan toe nog ondervertegenwoordigd was in Oost-Nederland vormde deze overname de perfecte aanvulling.
  • Beter Horen – Nu

    Marktleider én hoorspecialist

    Marktleider én hoorspecialist
    Beter Horen is in ruim 100 jaar uitgebreid tot een netwerk van meer dan 175 winkels en een indrukwekkend netwerk voor de zorg aan huis en zorgcentra. Nederlandse marktleider op het gebied van hoortoestellen. Een op drie slechthorenden draagt een toestel van Beter Horen. Bij Beter Horen weten we als geen ander hoe onze klanten geholpen moeten worden; met oprechte aandacht en op zoek naar de beste oplossing. Dit doen we door goed naar hen te luisteren, wij zijn tenslotte Beter Horen!

Beter Horen nu en in de toekomst

De markt van de hoorzorg is fascinerend en groeiend, waarin je een mooie carrière kunt opbouwen. Je kunt mensen helpen om het genot van het horen te herontdekken. Als marktleider streven wij ernaar om klantentrends te voorspellen, hierop te anticiperen en ze te beïnvloeden om zo de meest geavanceerde oplossingen te bieden. Op deze manier willen wij de klant centraal zetten.
Beter Horen nu en in de toekomst

De medewerkers van Beter Horen

Bij Beter Horen draait het om de klant echter niet zonder onze medewerkers. Ons doel om ‘Numero uno’ te zijn voor onze medewerkers én klanten vind je terug in de prettige werksfeer, de open en persoonlijke managementstijl en het team van collega’s die klaar staan voor elkaar én onze klanten.
Lees hier meer over onze gedreven medewerkers, de passie die ze hebben voor de klant en de cultuur binnen Beter Horen.
Meer informatie   ❯