Getik

Getik
Getik
Getik
Getik

Beter Horen- Onze mensen

Het is ons doel om ‘Numero uno’ te zijn voor onze medewerkers én klanten. Dat uitgangspunt is herkenbaar in de prettige werksfeer, de open en persoonlijke managementstijl en het team van collega’s die klaar staan voor elkaar en onze klanten.
Onze medewerkers beschikken over een goed inlevingsvermogen en servicegerichtheid om klanten oprechte persoonlijke aandacht en de beste zorg te geven. Zij zetten net dat extra stapje en kijken over de grenzen van hun eigen verantwoordelijkheid heen.
Wij dagen onze medewerkers voortdurend uit om uit te blinken in vakmanschap. Onze beste mensen interesseren en verdiepen zich in de technische aspecten van het vak, en hebben een goed ontwikkeld commercieel gevoel. Laagdrempeligheid naar klanten en collega’s zorgen voor een optimale dienstverlening.

Beter Horen en jouw ontwikkeling

Kwaliteit, vakmanschap en klantgerichtheid staan centraal bij Beter Horen. Door onze laagdrempeligheid, de wil om te leren, vakmanschap en de ambitie om de beste te willen zijn, verdient Beter Horen het vertrouwen van haar klanten.
Coaching
Coaching
We investeren volop om persoonlijke en professionele groei mogelijk te maken. We weten als geen ander dat onze medewerkers het verschil maken. Naast de managers in de winkel worden onze coaches ingezet om medewerkers te ontwikkelen. Op deze manier zijn we in staat om continue te werken om de klant nog beter van dienst te kunnen zijn.
Vakmanschap
Vakmanschap
Het leveren van de beste hoorzorg gaat veel verder dan het verkopen van een hoortoestel. Onze audiciens zijn allemaal StAr erkend en samen zorgen we ervoor dat iedereen zijn vakmanschap ook verder ontwikkelt, door middel van seminars, workshops en trainingen. We stimuleren onze medewerkers ook om van elkaar te leren door bijvoorbeeld casuïstiek met elkaar te bespreken. Of elkaar gewoon te bellen om technische vragen op te lossen. Ook hier is de cultuur informeel en weet men elkaar goed te vinden. Wij investeren bovengemiddeld veel in de ontwikkeling van kennis en vaardigheden van onze medewerkers.
e-Learning
e-Learning
Beter Horen heeft in heel Nederland vestigingen. Door middel van e-learning zijn we in staat om elke medewerker te voorzien van de laatste informatie en nieuwste inzichten. Deze delen we via een e-learning platform dat zowel vanuit huis als de winkel te bereiken is. Op die manier kan iedereen makkelijk zijn kennis vergroten.
Internationale carrièremogelijkheden
Internationale carrièremogelijkheden
Beter Horen maakt onderdeel uit van Amplifon, wereldwijde hoorspecialist. Binnen Amplifon wordt er veel samengewerkt aan projecten en zijn er diverse talentprogramma’s ontwikkeld om ook audiciens en management verder te laten groeien.

Ontdek de carrièremogelijkheden bij Beter Horen

Ben je op zoek naar een baan als Audicien of Hooradviseur, wil je de opleiding tot Audicien volgen of ga je voor een functie op het Servicekantoor?

Kijk hier voor meer informatie over de diverse mogelijkheden bij Beter Horen.

Carrière als Audicien of Hooradviseur

Onze audiciens
Onze klanten willen graag beter horen. Zij willen door onze medewerkers geholpen worden omdat er oprecht naar hen geluisterd wordt. Onze klanten willen zo goed mogelijk begrepen worden en begrip krijgen voor hun situatie. Wij verwachten dat onze audiciens in staat zijn vakkundig te handelen, overtuigend en daadkrachtig op te treden en de klant het allerbeste, persoonlijke, advies te geven. Op die manier maken onze audiciens het verschil.
Beter Horen heeft een uitgebreid thuisservice netwerk. Daarbij bezoekt de audicien klanten die niet in staat zijn naar één van onze winkels te komen of klanten die woonachtig zijn in bijvoorbeeld verzorgingshuizen.
Onze hooradviseurs
In onze winkels vervullen de hooradviseurs een spilfunctie. Als aanspreekpunt én “visitekaartje” adviseert en informeert de hooradviseur de klanten. De hooradviseur lost de minder complexe technische problemen op en verkoopt accessoires. Verder geven zij voorlichting over de hoortoestellen en – accessoires. De klantgegevens worden verwerkt en in samenwerking met de audiciens worden de werkzaamheden zo goed mogelijk ingepland. Uiteraard werken de hooradviseurs en de audiciens nauw samen en vormen een team om de klant de beste oplossing te bieden.
Benieuwd of er in jouw regio ook een vacature beschikbaar is? Klik op onderstaande button.
Naar vacatures   ❯
 

Audicien bij Beter Horen. De kunst van het luisteren

Mensen weer laten horen. Zorgen dat mensen weer genieten van een goed gesprek, hun favoriete muziek. Zorgen dat zij weer meetellen. Dat is straks jouw rol als audicien, als vakkundig adviseur. Geef jij mensen straks hun toekomst terug? Dan gaat er een wereld voor je open bij Beter Horen.
Iedere klant is anders. Iedereen heeft een ander verhaal. Daarom denk jij niet in standaard oplossingen. Je luister eerst. Pas daarna ga je op zoek naar de ideale oplossing. Eerst de mens, dan het meten, zo werken wij.
Ben jij geschikt voor het vak? Kun jij ons overtuigen van jouw ‘drive’ om doelen te bereiken? Dan ligt er een contract voor je klaar en leiden we je binnen anderhalf tot twee jaar op tot een volleerd audicien. Wij leren je alles over horen en hoorverlies, innovatieve hooroplossingen op maat. Natuurlijk krijg je er heel wat voor terug. Om te beginnen met het vak van de toekomst. Een baan binnen een snel groeiende markt. Bij een bedrijf dat jou en je talent op waarde weet te schatten. Een baan bij marktleider Beter Horen, een groeiende en innovatieve organisatie, die deel uitmaakt van Amplifon, wereldleider in hooroplossingen. Maar vooral… een baan waarbij je mensen weer laat genieten van het leven.
Onze opleiding tot audicien is stevig. Dat is niet zomaar, iedere Beter Horen-audicien is een erkend specialist in hooroplossingen. De opleiding bestaat uit vier dagen praktijk en één dag theorie (BBL MBO4) per week vooraf gegaand door een intensieve interne opleiding. Met je aanstaande collega’s leiden wij je op tot een professional die zorg en zakelijk inzicht moeiteloos met elkaar verbindt.
Als je geïnteresseerd bent in het volgen van deze opleiding in combinatie met het werken dan nodigen we je uit om te kijken bij onze actuele vacatures. Hier staan ook de vacatures voor Audicien in Opleiding.
Naar vacatures   ❯
 

Werken op het Servicekantoor

Het Servicekantoor van Beter Horen is gevestigd in Doesburg. Of je nou werkzaam bent op het gebied van Marketing, Finance, IT, Logistiek of HR, je levert de beste ondersteuning en service richting de medewerkers in de winkels of in de thuisservice. Binnen het Servicekantoor stimuleren we elkaar om continue te verbeteren, slimmer te werken en vanuit samenwerking de beste ondersteuning te bieden naar de winkels en dus onze klanten.

Als specialist ervaar je de voordelen van het werken in een internationale omgeving. De nieuwste technieken, onderzoeken en instrumenten zijn voorhanden om jezelf tot een specialist te ontwikkelen.
Ben je geïnteresseerd in een functie binnen bijvoorbeeld Marketing, HR, Finance, Logistiek of Kwaliteit?
Kijk bij onze actuele vacatures of stuur een open sollicitatie.
Naar vacatures   ❯